9. května 2014

Takový ty řeči na zahájení provozu.

Brýden!
Pokud mě zatím neznáte (což je asi pravděpodobnější), já jsem Kamush. Je mi skoro třiadvacet, nestuduju, nepracuju, aktuálně působím jako au-pair v Katalánsku, domů se vracím na konci července a jedním z mých životních cílů je navštívit každou zemi v Evropě. A pak možná Indii.

Kdo už mě znáte, víte, že jsem trhlá. Prásknu na sebe téměř všechno a to všechno určitě čtete na mým zmrzlinovým blogu.

Říkala jsem si, že sem budu psát cestovací příspěvky a chtěla bych, aby mě četli třeba i chlapi (noooo?), na druhým blogu ale o poznatky z cest nepřijdete. Tam budou takový ty kraviny jako "Co jsem si koupila ve Španělsku" a podobně. Blogy mají stejný design, jak vidíte. Tohle je brácha prvního (spíš holčičího) blogu.

Mějte krásný dny a čtěte mě! Vpravo máte takovou sympatickou možnost stát se pravidelným čtenářem. Budu vám vděčná, když budu čtená :))

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý asertivní komentář (i kritika se dá napsat slušně)! :)